flikar

Saturday, September 29, 2007

Saturday feasts/Lördagsfester

English: Today you are all welcome to the saturday feast at Nimaihuset in Gothenburg. I will have a small version of the saturday feast down here in south Sweden.

I'm reading a lot of interesting stuff these days, eastern wisdom. I borrowed books from the library as I said, to read loud in the evenings for my brothers and sisters. But I got caught up in them myself, from morning to evening. Puranic stories etc. They are very smart and humorous. At the same time I'm also reading a book of Srila Shridhara maharaj, who puts everything in the correct position.

Svenska: Idag är ni alla välkomna till Nimaihuset i Göteborg på lördagsfest. Själv kommer jag ha en mindre variant av lördagsfesten här nere i Skåne.

Jag läser en massa intressanta saker de här dagarna, österländsk visdom. Jag lånade böcker, som sagt, på biblioteket för att läsa högt för mina syskon på kvällarna. men jag själv fångades upp av dem från morgon till kväll. Puraniska berättelser etc. De är väldigt smarta och roliga. Samtidigt läser jag också en bok av Srila Shridhara maharaj, som sätter allt på sin rätta plats.

No comments:

Post a Comment