flikar

Monday, September 24, 2007

At Yashodanandanas place/Hemma hos Yashodanandana

English: Yesterday me, Alex and Johanna went home to Yashodanandana after picking up Raivata prabhu, Suvarna and Mattias at the central station. Yashodanandanas apartment was very cosy and we sang kirtans in his temple room. Meanwhile, Yashodanandana the most delicious food and offered to Sri Krishna. Afterwards we ate Krishnas remnants with great satisfaction. This morning Raivata prabhu, Suvarna and Mattias went on the plane to India. I will see them later there in Vrindavan. Haribol!
Unfortunately I forgot to bring the camera, so I have no pictures from this sweet evening. But I found another nice picture. Spoonrevolution ki jaya!

Svenska: Igår gick jag, Alex och Johanna hem till Yashodanandana efter att ha hämtat upp Raivata prabhu, Suvarna och Mattias på centralstationen. Yashodanandanas lägenhet var väldigt mysig och vi sjöng kirtans i hans tempelrum. Under tiden lagade Yashodanandana väldigt läcker mat och offrade den till Sri Krishna. Efteråt åt vi Krishnas rester med stor tillfredställelse. I morse gick Raivata prabhu, Suvarna och Mattias på planet till Indien. Jag kommer att träffa dem där i Vrindavan senare. Haribol!

Tyvärr glömde jag att ta med mig kameran, så jag har inga bilder från denna ljuva kväll. Men jag hittade en annan fin bild. Skedrevolutionen ki jaya!


No comments:

Post a Comment