flikar

Saturday, August 30, 2008

Baking with love? 3 / Bakar med kärlek? 3



English: Continuation...

So I told my friend about their answer and he said that they never touch the bread. Everything is done by machines, and still it says on a sign in the bakery that "We are all bakers with flour on our fingers".

I thought the whole thing sounded strange, so I sent one more e-mail to this company:
---------------------------------------------------------
Hello again and thanks for your answer.

But I have some doubt in what you write, although I like your bread.

Because I have a friend who works at your company and according to him there is certainly no flour on anyone's fingers. Everything is done by machine. And that doesn't sound very loving, does it?

Regards,
//-----
---------------------------------------------------------

To be continued...

Svenska: Fortsättning...

Så jag berättade för min vän om deras svar och han sa att de aldrig rör vid brödet. Allt görs med maskiner, trots att det sitter en skylt inne på bageriet där det står "Vi är alla bagare med mjöl på fingrarna".

Jag tyckte hela grejen lät skum så jag skickade ännu ett mejl till företaget:
---------------------------------------------------------
Hej igen och tack för ditt svar.

Men jag har lite tvivel på det du skriver, trots att jag gillar ert bröd.

Jag har nämligen en vän som jobbar på ett av era bagerier och enligt honom är det minsann
inget mjöl på fingrarna inte. Allt görs med maskiner. Och det låter ju inte
så kärleksfullt, eller?

mvh
//-----
---------------------------------------------------------

Fortsättning följer...

----------------------------------------------------------

.

1 comment:

  1. "Låter inte som rent mjöl i påsen"

    Hahahaha

    "Sounds not like pure flour in the bag"

    (a direct translations that means; they have no clear conscience)

    ReplyDelete