flikar

Tuesday, September 9, 2008

Angry wasps / Ilskna getingar



English: Yesterday out in the countryside, Maha Hari, Garuda and me went to a neighbouring farm to collect some straw for our vegetable cultivation.

Suddenly a swarm of very aggressive wasps attacked me and Maha Hari. Maha Hari got them off quite fast, but I had to run some 100 metres and throw away my t-shirt. We both got stung about 15 times. Fortunately none of us are allergic, but for the rest of the day we both had pain and got tired. He also got some fever.

I guess this was some karmic reaction for something I have done earlier, and maybe I deserve worse. I beg for forgivenness to everyone I might have caused distress during my existence.

Svenska: Igår ute på landet, var Maha Hari, Garuda och jag på en granngård för att hämta halm till vår grönsaksodling.

Plötsligt blev jag och Maha hari attackerade av en svärm mycket aggressiva getingar. Maha Hari fick av sig dem ganska fort, men jag fick springa något hundratal meter och slänga av mig min t-shirt. Vi blev båda stuckna ca 15 gånger. Som tur var, är ingen av oss allergisk, men resten av dagen hade vi värk och var trötta. han fick lite feber också.

Jag antar att detta är en karmisk reaktion på något jag gjort tidigare, och jag kanske förtjänar värre. Jag ber om förlåtelse till alla jag må ha orsakat svårigheter för under min existens.


--------------------------------------------------------------------

.

No comments:

Post a Comment