flikar

Friday, January 11, 2008

Hello Lerum!/Hallå, Lerum!


Engelska: We have noticed that most of our blog visitors come from Lerum, a small town in Sweden. Is it a coincidence? Is it the the same person visiting again and again with different IP-addresses? Do we have a group of fans there? Dear Lerum inhabitants, tell us what's up. =)

Yesterday Brahma caught me "yoghurt-handed". A picture of that incident below.

Wisdom for today: Take life seriously, you can die at any moment.

Svenska: Vi har noterat att de flesta av våra blogg-besökare kommer från Lerum, en liten stad i Sverige. Är det ett sammanträffande? Är det samma person som besöker gång på gång med olika IP-adresser? Har vi en grupp fans där? Kära Lerumbor, säg oss vad som pågår. =)

Igår tog Brahma mig på bar gärning med handen i yoghurt-paketet. En bild på denna incident nedan.

Dagens visdom: Ta livet på allvar, du kan dö vilken sekund som helst.

2 comments:

  1. Det kan vara jag som ställer till det bland era IP-nummer.. Har ett trådlöst bredband med dynamiskt IP (vilket betyder att flera olika IP-nummer loggas om jag går in flera gånger.). Den visar att jag bor i Lerum, men så är inte fallet, tyvärr. Är mest nyfiken, en av mina vänner är hos er.
    /Ip-skramlarn'

    ReplyDelete
  2. Oj, vad spännande. Vem är det som är hos oss? =)

    ReplyDelete