flikar

Thursday, October 4, 2007

Wise Lizards/Visa ödlor

English: I have something interresting to tell you from my stay in south Sweden last week...
Svenska: Jag har något intressant att berätta från min vistelse i Skåne förra veckan...

English: The family has two lizards as pets. I forgot their names, but...
Svenska: Familjen har två ödlor som husdjur. Jag har glömt deras namn, men...

English: ...this is how they look.
Svenska: ...så här ser de ut.

English: When I came there the lizards were reading a lot of nonsense literature.
Svenska: När jag kom dit läste ödlorna en massa nonsenslitteratur.

English: But I spoke to them about the importance of not wasting our valuable time which they found convincing and they will hopefully soon become fixed in tattva and siddhanta.
Svenska: Men jag pratade med dem om vikten av att inte slösa bort sin värdefulla tid vilket övertygade dem och snart är de förhoppningsvis stadiga i tattva och siddhanta.

No comments:

Post a Comment