flikar

Friday, November 16, 2007

A mystical encounter in the ashram/Ett mystiskt möte i ashramet

English: Today I passed by one of the rooms in the ashram and I heard a mystical sound. The sound made me curious and I carefully opened the door. In the room I saw a very mystical yogi sitting there on a bed absorbed in meditation to the degree of not being aware of the outside world. This touched me, and now I'm sharing this vision with you.

Svenska: Idag gick jag förbi ett rum här på ashramet och jag hörde ett mystiskt ljud. Ljudet gjorde mig nyfiken och jag öppnade försiktigt dörren. I rummet såg jag en väldigt mystisk yogi sittandes på en säng absorberad i meditation till den grad att han inte kände av den yttre världen. Detta rörde mig, och nu delar jag med mig av min syn till er.

1 comment:

  1. :)

    Ja, man får bjuda på sig själv när man bor på ashram

    ReplyDelete